Bivirkninger brennende/hovent ansikt?

En tråd i 'Tradisjonell behandling' startet av Toby94, 17 Nov 2015.

  1. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    annonse:

    Hei folkens!

    Begynte å bruke finasteride og recrea forte for 6 måneder siden. De siste 2 ukene har jeg vært utrolig plaget med en slags brennende følelse i ansiktet. Hele ansiktet føles hovent, litt som den følelsen av å ha stått på hodet en stund. Mistenker at der enten er finasteride eller minoxidillen som er synderen her. Etter hva jeg har lest virker det mest naturlig at det skulle være minoxidill, så har nettopp kuttet den ut. Noen som har opplevd lignende symptomer? Eller hørt om andre som har gjort det? Del gjerne tanker!
     
    #1
  2. Jens86

    Jens86 Administrator

    Innlegg:
    1.326
    Liker mottatt:
    190
    Aldri hørt om det, men dersom det er en av de to tingene, så må det være minoksidil! Hold oss oppdatert :)
     
    #2
  3. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    Håper det! Er det en av de jeg kan slutte med er det minoksidil. Finasterid ville vært krise å slutte med! Kommer dog opp masse når jeg søker om det på engelsk! Det som bekymrer meg er at det kommer opp litt når jeg søker på finasterid og. Men krysser fingrene for at det er minoksidilen!
     
    #3
  4. Frank

    Frank Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Liker mottatt:
    1
    Jeg opplevde lignende da jeg brukte recrea forte. Brukte det bare ett par uker før jeg merket at ansiktet mitt begynte å bli hovent/brennende. Men det gikk over da jeg sluttet å bruke det. Nå har jeg brukt minoxidil foam i ett par uker uten noen bivirkninger.
     
    #4
  5. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    Når du sluttet å bruke det, husker du hvor lang tid det gikk før du opplevde at det var helt borte? (Brukte det sist søndag kveld, ingenting på mandag, men følelsen var tilbake i dag).
     
    #5
  6. Frank

    Frank Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Liker mottatt:
    1
    Det gikk nesten en hel uke før det var helt borte.
     
    #6
  7. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    Okei, flott, takk for svar! Det gjorde kvelden min litt lettere :)
     
    #7
  8. Finasteride

    Finasteride Supermoderator

    Innlegg:
    1.028
    Liker mottatt:
    116
    Hvordan gikk dette @Toby94 ?
    Sluttet du med Minox for en periode? Forsvant bivirkningene?
     
    #8
  9. Tobias Dahl

    Tobias Dahl Gjest

    Hei, har vært uten siden søndag nå. Blitt litt bedre, men kjenner det fortsatt litt. Virker litt som det er gode og dårlige dager...Satser på at det fortsetter å bli bedre! Håper virkelig det!
     
    #9
  10. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    Hei, har vært uten siden søndag nå. Blitt litt bedre, men kjenner det fortsatt litt. Virker litt som det er gode og dårlige dager...Satser på at det fortsetter å bli bedre! Håper virkelig det!
     
    #10
    Finasteride liker dette.
  11. Finasteride

    Finasteride Supermoderator

    Innlegg:
    1.028
    Liker mottatt:
    116
    Satser på det. Snart gått en uke da, så burde vel snart være over.
     
    #11
  12. Toby94

    Toby94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Liker mottatt:
    1
    Håper virkelig det! Har jo søkt litt, og funnet ut at noen kan slite en stund med det. Begynner å bli sikrere på at det ikke er finasteriden hvertfall
     
    #12